Zayıflamak istiyorsanız Süt icin | Online Haber, Gazete oku, Haber Oku, Haberler, Video izle,

Zayıflamak istiyorsanız Süt icin

Gonderen Atak




sut

Şişman bireylerin diyetlerine süt ve süt ürünleri eklendiği ve kalsiyum düzeyi yükseltildiğinde zayıflama etkin oluyor.

Hacettepe Üniversitesi Beslenme ve Diyetetik Bölüm Başkanı Prof. Dr. Tanju Besler, kalsiyumun vücut ağırlığı denetimi konusunda etkin olduğuna yönelik bilimsel veriler olduğunu belirtti.

VÜCUT AĞIRLIĞINI DENETLİYOR

Kalsiyum açısından ve kalsiyumun kullanılabilirliği açısından en zengin besinin süt ve süt ürünleri olduğunu ifade eden Prof. Dr. Besler, şöyle konuştu:

“ABD’de yapılmış bir seri çalışma var, hala da devam ediyor. Genellikle süt tüketiminin, yani kalsiyum sütten geldiği zaman vücut ağırlığı denetiminin çok daha iyi olduğu belirtiliyor. Şişman bireylerin diyetlerine süt ve süt ürünleri eklediğimiz ve kalsiyum düzeyini yükselttiğimiz zaman zayıflamanın etkin olduğunu gösteren çok çalışma var.

YAĞ ORANINI DÜŞÜRÜYOR

Şişman bireylerde vücut ağırlığının düşmesinde kontrollü bir diyet içinde süt ve süt ürünlerini arttırılması ve yüksek kalsiyum seviyesinin sağlanmasının zayıflamaya neden olduğu ve vücut yağ oranını düşürdüğünü gösteren çalışmalar mevcut

BUGÜN



Etiketler: ,
Yorum Yaz, Sesini Sende Duyur!

Cevap Yaz

2010 ÖSS,Bilgi ve Blog Bu site en güzel Google Chrome veya Firefox'ta izlenir. Cözünürlülük ise 1024x768

Akşam, Bugün, Birgün, Cumhuriyet, Dünya, Fanatik, Fotomaç, Fotospor, Güneş, Habertürk, Hürriyet, Milli Gazete, Milliyet, Orta Doğu, Posta Radikal, Referans, Sabah, Sözcü, Star, Takvim, Taraf, Tercüman, Türkiye, Vakit, Vatan, Yeni Asya, Yeni Cağ, Yeni Safak, Zaman